Furfang alkotói verseny és nyereményjáték - Szabályzat

1. A játék szervezője

A verseny és a nyereményjáték (továbbiakban: „Játék”) szervezője Kiss Balázs, a Furfang (furfang.hu) weboldal üzemeltetője (továbbiakban: „Szervező”). A Játék a weboldal indulása alkalmából kerül megrendezésre.

Kapcsolat: [email protected]

2. Részvételi feltételek

  1. A játékban részt vehet minden cselekvőképes felnőttkorú, magyarországi lakhellyel rendelkező természetes személy. A korlátozottan cselekvőképes kiskorú természetes személyek részvételéhez a szülői felügyeletet gyakorló személy, míg a cselekvőképességében részlegesen korlátozott nagykorú természetes személy részvételéhez a gondnoka előzetes hozzájárulása szükséges.
  2. A Játékból ki vannak zárva a Szervező, valamint a Játék szervezésében részt vevő egyéb szervezetek dolgozói és mindezen személyek Ptk. 8:1.§ (1) bekezdés 1. pontjában meghatározott közeli hozzátartozói.
  3. Projektet nevezők részére:
    • Minden 2.1. pontban meghatározott személy részt vehet, aki regisztrált a Furfang oldalra, és a nevezési időszak alatt legalább egy, saját kezűleg készített projektet közzétesz, majd nevezés céljából beküldi azt a nyereményjáték oldalán.
    • Egy játékos több projektet is benyújthat, maximum 5 darabot.
    • A benevezett projektnek saját készítésűnek kell lennie, és nem sértheti harmadik személy személyhez fűződő, szerzői vagy egyéb jogait.
    • A projekt részletes, lépésekre bontott leírást és jó minőségű fotókat kell, hogy tartalmazzon.
  4. Szavazók részére:
    • Minden 2.1. pontban meghatározott személy részt vehet, aki regisztrált a Furfang oldalra, és legalább egy szavazatot lead a játékban részt vevő projektek egyikére, automatikusan részt vesz a szavazók közötti sorsoláson.
    • Egy felhasználó több projektre is szavazhat, de a sorsolásban egyszer vesz részt.
    • Szavazni az adott projekt oldalát megnyitva, a „tetszik” gombra kattintva lehet.

3. Nyeremények

  • Furfang díj

A nyertes projektet a Szervező választja meg, amely értékelés során figyelembe vett tényezők többek között:

  • Részletes, lépésekre szedett, jól érthető leírás a projekt menetéről
  • Minőségi, jó megvilágítású és éles fotók feltöltése
  • A kivitelezés minősége, belefektett munka
  • Kreativitás, egyediség, ötletes megoldások

A Furfang díj odaítéléséről a Szervező dönt egyéni mérlegelés alapján, amely szükségszerűen tartalmaz szubjektív elemeket is. A döntés végleges, azzal kapcsolatban semmilyen jogorvoslati lehetőség nem áll fenn. A Játékban való részvétellel a pályázók ezt tudomásul veszik és elfogadják.

Díjazás: 20.000 Ft értékű barkács webáruház utalvány.

  • Közönségdíj

A játék során legtöbb szavazatot gyűjtő projekt kapja meg a közönségdíjat.

Díjazás: 15.000 Ft értékű barkács webáruház utalvány

  • Sorsolás a szavazók között

A sorsolásban minden olyan felhasználó részt vesz, aki legalább egy szavazatot leadott a Játék ideje alatt. A nyertes véletlenszerű gépi sorsolással kerül kiválasztásra.

Nyeremény: 1 db 10.000 Ft értékű barkács webáruház utalvány

4. Nyereménnyel kapcsolatos rendelkezések

  • Az utalványokat a profibarkacs.hu webáruházban lehet beváltani, amely oldal üzemeltetői a Játékot semmilyen formában nem szponzorálják.
  • Az utalványok készpénzre nem válthatók, másra át nem ruházhatók.
  • Amennyiben ugyanaz a projekt nyerné el a Szervező által odaítélt Furfang díjat és a legtöbb szavazatot is az kapja, úgy a magasabb értékű, Furfang díjat kapja meg a nyertes, a közönségdíjat pedig automatikusan a második legtöbb szavazatot gyűjtő projekt kapja. Ezzel kívánjuk biztosítani, hogy minél több felhasználó részesülhessen díjazásban.
  • Továbbá, a nyeremények igazságos elosztása érdekében, azok a felhasználók, akik Furfang díjban vagy közönségdíjban részesülnek, akkor sem vesznek részt a szavazók közötti sorsolásban, ha a Játék ideje alatt érvényes szavazatot adtak le. Így biztosítjuk, hogy a szavazók között kisorsolt nyeremény is új résztvevőhöz kerülhessen.

5. Nyertesek kiválasztása és nyereményátvétel

  • A közönségdíj odaítélése során a szavazási időszak végén, azaz 2025. szeptember 11. 23:59-kor fennálló szavazatok száma a mérvadó.
  • A Furfang díj nyertesét a Szervező 2025. szeptember 12-én választja meg.
  • A szavazási időszak lezárta után az érvényesen szavazók közül a nyertest véletlenszerű gépi sorsolás útján választjuk ki 2025. szeptember 13-án, 12:00-kor. A sorsolás menetét dokumentáljuk. Videófelvételt készítünk a folyamatról, amikor a sorsolás során a Szervező véletlenszerűen kiválasztja a nyertes Játékost.
  • A nyertesek listáját 2025. szeptember 14-én tesszük közzé a Furfang felületén és/vagy közösségi média csatornáin, valamint e-mailben is tájékoztatjuk a nyerteseket.
  • Az utalványokat e-mailben küldjük el a megadott e-mail címre, legkésőbb az eredményhirdetés napját követő 14 napon belül.

6. Kizárás a játékból

A Szervező jogosult kizárni a Játékból azt a résztvevőt:

  • aki valótlan adatokat adott meg;
  • akinek projektje jogsértő tartalmat tartalmaz;
  • aki szavazatok manipulálásával vagy más tisztességtelen eszközzel próbál előnyhöz jutni;
  • aki bármely módon megsérti a jelen szabályzat rendelkezéseit vagy a Furfang Felhasználási feltételeit.

7. A játék időtartama

  • Nevezési időszak: 2025. július 25. 00:00 – 2025. szeptember 7. 23:59
  • Szavazási időszak: 2025. július 25. 00:00 – 2025. szeptember 11. 23:59
  • Eredményhirdetés: 2025. szeptember 14.

8. Adatkezelés

A Játék során megadott személyes adatokat a Szervező kizárólag a Játék lebonyolítása, a nyertesek értesítése és a nyeremények kézbesítése céljából kezeli, az Adatkezelési Tájékoztatóban meghatározottak szerint.

9. Egyéb rendelkezések

  • A Szervező fenntartja a jogot jelen szabályzat módosítására, a játék időtartamának
    lerövidítésére vagy meghosszabbítására és egyéb változtatásokra. A résztvevők a nevezéssel elfogadják a jelen szabályzatot.
  • A Szervező nem vállal felelősséget technikai problémák (regisztráció, szavazás, feltöltés, e-mail kézbesítés) esetén bekövetkező előny- vagy hátránykülönbségekért.
  • A Szervező nem felel olyan körülményekért sem, amelyek kívül esnek befolyásán (pl. internetkapcsolat megszakadása, tárhelyhiba stb.).